Old biscuit mill & stage update - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Charelle Rosies - WaarBenJij.nu Old biscuit mill & stage update - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Charelle Rosies - WaarBenJij.nu

Old biscuit mill & stage update

Blijf op de hoogte en volg Charelle

21 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Daar ben ik weer, met weer een nieuw verslag.
Dit keer over 2 verschillende dingen, maar eerst zal ik jullie weer gerust stellen: Het gaat hier goed met mij , ik geniet nog steeds van Afrika en alle dingen die ik doe en nog ga doen.

Afgelopen zaterdagochtend ben ik voor de 2e keer naar de Old biscuit Mill geweest. Kort samengevat is het een grote markt waar je heengaat om te eten en te drinken. Ik ben er persoonlijk van overtuigd dat ik erg blij moet zijn dat ik er niet in mijn eerste weken hier ben heen gegaan. Waarom? Omdat ik dan waarschijnlijk elke zaterdagochtend daar heen zou zijn gegaan en ik veel te veel zou eten. Dit zegt natuurlijk ook gelijk al wat over hoe ik het daar de afgelopen 2x vond. Het eten is ontzettend lekker en de drankjes zijn zeker goed.

De markt kun je vergelijken met een groot lopend buffet. Met eten van allerlei landen en culturen, van gevulde wraps tot sushi tot taart en jawel.... Nederlandse bitterballen!! De bijgevoegde foto's zullen je een betere indruk geven van de Old biscuit mill die ik nog zeker 1 keer ga bezoeken voordat ik op het vliegtuig stap.

Het 2e dingetje waar ik over ga vertellen is mijn stage.
Ik heb afgelopen donderdag weer supervisie gehad met mijn stagebegeleidster en omdat zij zelf na volgende week op vakantie gaat , hebben we alles op een rijtje gezet van meetings die ik bijgewoond en schoolopdrachten en beoordelingen. De beoordelingen ga ik komende donderdag terug krijgen van haar en ook heb ik dan mijn eindgesprek.
Wat er nog meer besproken is tijdens de afgelopen supervisie? De schoolvakantie begint na komende week dus dit houd in dat de kinderen vrij zijn en heel veel naar huis zullen gaan. Wat dat inhoud? Ik hoorde in diezelfde supervisie afgelopen donderdag dat aankomende week mijn laatste stageweek zal zijn... Erg jammer vind ik het maar ik ga er de komende week een hele leuke week van maken. Dus hierbij weten jullie het na komende week ben ik 1,5 week vrij om te doen wat ik nog wil doen voordat ik terugvlieg naar dat vreselijke koude Nederland.

  • 21 Juni 2015 - 18:38

    Hilbrand En Klara:

    wat een leuke markt ,en het eten lijkt ons lekker. wat moet dat straks wel in nederland, het is dan weer even wennen,aan de hollandse kost.veel plezier nog de laatste dagen geniet er nog maar even van groeten uit veendam

  • 21 Juni 2015 - 19:33

    Gisela Rosies:

    Die belgische wafels lijken mij wel lekker ;-), voor elk wat wils.....ziet er goed uit die markt!!
    Dus voor jouw ook eerder vakantie...heb je nog lekker de tijd en hopen dat het dan niet de hele dagen
    gaat regenen, t"is hier nu pet met het weer maar wie weet kom jij straks niet in een koud maar warm nederland terug, nog veel plezier!!xxx

  • 21 Juni 2015 - 20:35

    Mieke Muilwijk:

    En vond je het local eten op de markt ook lekker?
    Maak maar veel filmpjes je laatste stageweek en van de trips die je nog kunt maken.
    Heel veel succes en plezier.
    En ja, de zomer is hier fris begonnen, maar je weet maar nooit wanneer die echt losbarst. Misschien wel als jij terug komt!
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charelle

Hoi hoi, Via deze weg zal ik jullie allemaal op de hoogte houden van mijn stage in Kaapstad.

Actief sinds 31 Maart 2015
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 8619

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 08 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: