Stage update - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Charelle Rosies - WaarBenJij.nu Stage update - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Charelle Rosies - WaarBenJij.nu

Stage update

Blijf op de hoogte en volg Charelle

14 Juni 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hoi hoi

Hoe is et met jullie?
Met mij gaat het erg goed , het bevalt me nog steeds in Afrika. Ik maak er elke dag weer wat leuks van of het nu op stage is of daarbuiten.
Inmiddels zit ik alweer 2 maanden in Afrika en heb ik helaas nog maar een veel te korte 3,5 week te gaan. In de komende 3,5 week ga ik nog 3 weken stage lopen en heb ik daarna nog een halve week om nog meer leuke dingen te doen. Naast mijn stage valt er nog steeds genoeg te doen en te zien dus dat ga ik ook zeker nog volop doen.

Op stage gaat het goed, ik ben nu 4 weken bezig met mijn eigen programma met de jongens. Het programma lijkt zijn vruchten af te werpen op de jongens. Van de huiswerkplanning tot de woede het gaat goed. De jongens luisteren nog steeds naar mij en beschouwen mij zelfs al als familie , zoals daar de kinderen en de child care workers 1 grote familie is. Dit maakt het over 3 weken natuurlijk erg moeilijk om te vertrekken , maar daar denk ik liever nog niet over na. Tot die tijd heb ik nog het programma dat ik met de jongens doe en werk ik nog 2 dagen in de week in het Perth house (jongenshuis 15 tot 18 jaar)

Het is me helaas nog niet gelukt om het theatergebouw binnen te komen. Omdat ik me nu vooral nog foccus op het programma en de jongens in het huis vind ik het ook geen nachtmerrie of iets als het me ook niet gaat lukken, maar dat betekend natuurlijk niet dat ik het niet blijf proberen. Met 1 van de jongens heb ik een rollenspel als onderdeel van het programma dus dit gaat zeker gebeuren , maar waar dat gaat gebeuren is dus nog de vraag. Misschien toch in het theatergebouw en anders in het Norton house waar ik momenteel de jongens begeleid. Daar heb ik mijn eigen werkruimte en er is daar ook genoeg ruimte om het rollenspel te gaan doen.

Op de bijgevoegde foto's kun je mijn werkruimte zien in het Norton house. Foto's van de verdere werkplekken en het terrein heb ik nog niet gemaakt , maar deze zal ik binnenkort ook gaan maken. Ik ga komende week in overleg met de child care worker over waar ik wel en geen foto's van mag maken en daarna ga ik foto's maken :)

Voor nu is het leesplezier weer voorbij, volgende week weer een nieuwe blog :)

See you!!!

  • 14 Juni 2015 - 21:42

    Mieke Muilwijk:

    Ah, je gaat tijd te kort komen Charelle. Misschien kun je bedenken hoe je jouw activiteiten en begeleiding over kunt dragen, zodat er op door gewerkt kan worden?
    En fantastisch om te lezen dat je beeldmateriaal aan het verzamelen bent. Mag dat ook een filmpje worden? Kunnen we mooi aan andere belangstellenden laten zien.
    Ga zo door en ook met genieten!
    Groetjes uit Groningen.

  • 15 Juni 2015 - 10:56

    Anneke:

    Je eigen werkkamer, stoer zeg! Fijn dat je programma zo goed uitpakt. En, wat Mieke zegt, wat zou het mooi zijn als er na jouw vertrek geen einde aan hoeft te komen. Succes daar!

  • 15 Juni 2015 - 16:24

    Anna Lukas:

    ik zal het wel mooi vinden als je terug komt en dan de verhalen horen wat je daar hebt gedaan maar dat duurt nog even en nog veel succes daar


  • 16 Juni 2015 - 10:07

    Buurvrouw Blaauw:

    Hoi Charelle, Hoort goed allemaal. Ja hoorde al dat je nog kort te gaan hebt. Was heel erg benieuwd of je was doorgedrongen tot het theatergebouw of kasteel. Maar ik begrijp dat er andere mogelijkheden genoeg zijn. Leuk hoor, dat je zoveel voldoening vindt in je stage. Nog heel veel plezier.
    Groetjes van de buurtjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charelle

Hoi hoi, Via deze weg zal ik jullie allemaal op de hoogte houden van mijn stage in Kaapstad.

Actief sinds 31 Maart 2015
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 8616

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 08 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: