De tijd vliegt voorbij... veel te snel.. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Charelle Rosies - WaarBenJij.nu De tijd vliegt voorbij... veel te snel.. - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Charelle Rosies - WaarBenJij.nu

De tijd vliegt voorbij... veel te snel..

Blijf op de hoogte en volg Charelle

31 Mei 2015 | Zuid-Afrika, Kaapstad

De tijd vliegt voorbij... veel te snel...
Met mij gaat het goed, heel goed. Ik heb het hier reuze naar mijn zin. Ik doe alleen maar leuke en leerzame dingen zowel op stage als daarbuiten. Afgelopen week de 4 jongens weer begeleid en weer 2 middagen/avonden in het huis van de jongens meegedraaid.

Genieten doe ik hier zeker ookal zat het weer afgelopen week niet echt mee, de winter is begonnen en dat betekend niet koud maar wel veel regen. Hallo regenseizoen. Gelukkig zitten er nog wel zonnige droge dagen tussen dus NEE mij hoor je echt niet klagen. Oke waar je me misschien wel over hoort klagen is dat de weken hier omvliegen en de tijd veel te snel gaat. Ik wil nog lang niet terug naar Nederland en al zijn regeltjes en stress. Heimwee heeft nog nooit in mijn woordenboek gestaan en zal er ook zeker niet in komen te staan.

Voor nu , vanaf morgen begint er weer een weekje werken. Weer een fijn weekje met mijn schatten van jongens.

  • 31 Mei 2015 - 21:33

    Mieke Muilwijk:

    Hi Charelle,

    Vertel nog eens wat meer over e stage, ik ben zo nieuwsgierig wat je allemaal doet. Luisteren de jongens een beetje naar je? Hoe gaat het met je toneel plannen?
    En ja, de tijd vliegt. Geniet er daarom maar dubbel van.
    Groetjes uit een ook al regenachtig Groningen.

  • 02 Juni 2015 - 12:20

    Hilbrand En Klara:

    regen jas aan, ook hier in veendam, ja de tijd gaat snel dus geniet er van.groetjes

  • 02 Juni 2015 - 15:36

    Gisela Rosies:

    Ja, de tijd gaat heel snel dus geniet met volle teugen en ik hoop dat de toneelplannen door kunnen gaan, nog veel plezier deze week met je nederlandse collega's en dat je de komende weken nog leuke dingen gaat ondernemen....have fun! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Charelle

Hoi hoi, Via deze weg zal ik jullie allemaal op de hoogte houden van mijn stage in Kaapstad.

Actief sinds 31 Maart 2015
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 8615

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 08 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: